מאלף כלבים במרכז

מדריך לאילוף משמש כסוג של מתרגם בין בעלים לכלב. במסגרת עבודתו הוא, קודם כל, מלמד את הבעלים כיצד לאלף ולטפל בכלב שלו בצורה נכונה. במהלך הדרכה זו הוא מסייע בבניית קשר ומערכת יחסים נכונה בין האדם לכלב.

כמו כן, מדריך עוזר לפתור בעיות ועונה על שאלות שונות שצצות בדרך כגון אם כלב מרים זבל מהרצפה ברחוב, נושך ידיים, לא יודע ללכת עם רצועה רופפת ועוד. מדריך מנוסה מסוגל לבנות את תהליך הלימוד של הגור ושל הבעלים, כך שאפשר יהיה למנוע בעיות רבות.

לפרטים נוספים על טיפול באמצעות כלבים לחצו כאן

יחד עם זאת, ההתקשרות בין המדריך לבין הבעלים נבנת על אמון וביצוע של כל ההמלצות שהמדריך נותן בנושא של עבודה עם כלב. אחרת זה לא יביא לשום תוצאה חיובית. אם המדריך לא הסביר כמו שצריך והבעלים לא הקשיב כמו שצריך אז אין שום טעם בלימוד כזה.

כמו כן, כאשר אתם מתחילים לעבוד עם מדריך לאילוף צריך מראש להסביר לו לאיזו תוצאה אתם מצפים.

מטרות ההדרכה יכולות להיות שונות:

  • ציות להוראות פשוטות בבית;
  • תוכניות להשתתף בתחרויות;
  • תערוכות בעתיד;
  • חינוך של גור;
  • טיפול בבעיות התנהגות.

בכל מקרה, יש לזכור שתי נקודות עקריות. נקודה ראשונה: ככל שתתחילו לעבוד עם הגור מוקדם יותר, כך יהיה לכם קל יותר בהמשך ופחות בעיות יצוצו בדרך.

נקודה שניה: אפילו מדריך הכי טוב והכי מנוסה הוא רק מתווך ומתרגם בין הבעלים לכלב ובשום אופן לא קוסם שיכול בשניה להפוך את הכלב שלכם לחיה צייתנית שכבר אחרי אימון ראשון תתחיל לעשות את מה שהבעלים אומר לה.

לכן, רוב העבודה עם הכלב צריכה להתבצע על ידי הבעלים. המאמצים שהשקיע הבעלים הם המפתח לחיים ארוכים ומאושרים עם כלב צייתני ורגוע.

מאלף כלבים במרכז

לאילו דברים כדאי לשים לב כאשר אתם בוחרים מדריך לאילוף כלבים

  1. הכשרה

שימו לב לקורסים והכשרות שהמדריך סיים. כמובן שזה לא מצביע על רמת המומחיות שלו אך כן יכול לעזור בבחירתכם.

  1. המלצות

המלצות הן אחד המדדים הטובים ביותר לעבודתו של מדריך אילוף, במיוחד אם הן הולכות יחד עם תמונות של הבעלים והכלבים. ישנם מדריכים שיכולים להזמין אותכם לאחד מהאימונים שלהם עם לקוחות אחרים על מנת שתוכלו להתרשם משיטות העבודה שלהם.

  1. אופן ההתקשרות וסגנון העבודה

כבר בשיעור הראשון המדריך יכול לספר לכם על אופיו של הכלב שלכם ואילו שיטות אילוף יתאימו לו. אל תביישו לשאול שאלות, תשימו לב גם עד כמה מפורט וברור הוא מספר על עבודתו. אם במהלך השיחה הוא מרבה להשתמש במונחים מקצועיים מורכבים ולא טורח להסביר אותם זהו סימן מחשיד.

לפרטים נוספים על טיפול באמצעות כלבים לחצו כאן

  1. תוצאות של האימונים

בפגישה ראשונה עם המדריך חשוב לספר על הציפויות ועל המטרות שאתם רוצים להשיג בסיום של האימונים: לדוגמה, להתכונן לתערוכה או לרכוש כישורי שמירה.

מדריך יקבע יחד עם הבעלים את תדירות האופטימלית של האימונים ואת משכם. מה שנדרש מהבעלים זה ריכוז ולא לפספס אימונים.

אם נתקלתם בקשיים באילוף הכלב שלכם, מומלץ מיד להתייעץ עם מומחה על מנת למונע בעיות התנהגות בעתיד. במרכז שלנו תוכלו לקבל את כל הסיוע הנדרש בטיפול בהתנהגות של כלבים.

לכל שאלה נוספת אנא צרו קשר בטלפון: 0547455109

    מתעניינים בטיפול באמצעות כלבים

    אשמח למסור כל מידע ולענות על כל השאלות